رهبرم تولدت مبارک

آمار مطالب

کل مطالب : 334
کل نظرات : 49

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 43
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 324
بازدید سال : 2130
بازدید کلی : 43310

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اجتماعی و آدرس baran68.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 324
بازدید کل : 43310
تعداد مطالب : 334
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1



تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : فهیمه
تاریخ : پنج شنبه 25 تير 1394
نظرات

حرفهایی با پدر مهربانیها

سلامی به گرمی لبخند ولبخندهای شما ،سلام بابای خوبم سلام به کسی که با اینکه از من فاصله زیادی داری امابازتاب همه خوبی های دنیای بزرگ مرد کشور عزیزم


آقا جان سلام امروز که تولدت هست از خدا خواسته ام جان ناقابلم را به شماهدیه کنم وهزاران گل محمدی تقدیم گل رویت وقتی روز تولد شما می رسه موج پیامهای دوستدارانت از همه جا می آید رهبرا از عشق واردت وتجدید پیکمان یک طرف وجانبازی وخدمت در راه شما یک طرف درونم آشوب است نفس هایم به شمارش افتاده برایت از صمیم قلب دعا می کنم هرروز برای سلامتی شما دعا می کنم برسجاده سبز دلم سجده شکر بجا می آورم وتمام داروندارم پس از رسول الله (ص) وائمه اطهار شمایید آقای من جماعتی هم مولای من تورانشناختند وحرفت رانفهمیده ودشمنی می ورزند وتوای پدر مظلوم این دیار چه تنها بارهمگی مارا به دوش می کشی ماراببخش که قدر تورا نمی دانیم آقا در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان لبیک گویان با توهمنوامی شویم ودر سجده های نمازمان دعای فرج وسلامتی مولایمان صاحب الزمان وسلامتی شمارا می خواهیم که این انقلاب رابه دستش صاحبش برسانیدعمرت طولانی ودشمنانت نابود ویارانت افزون باد
لبیک ای پدر مهربانی ها



تعداد بازدید از این مطلب: 97
موضوعات مرتبط: اجتماعی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود